- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní; provádění postupů při správě daní podle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, a to daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, místní šetření apod.; provádění úkonů souvisejících se zamezením daňovým únikům a realizace výnosů z trestné a nelegální činnost v oblasti kontroly a správy DPH; kontrola správnosti, průkaznosti a úplnosti účetnictví, jednoduchého účetnictví a daňová evidence; provádění vyhledávací a analytické činnosti podle daňového řádu; vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí v daňovém řízení i ve správním řízení.
Nabízíme: stabilitu a zázemí velké státní organizace, motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, propracovaný vzdělávací program, možnost profesní růstu, možnost zahraničních stáží.
Žádosti zasílejte do 22.7.2022
Více informací a žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8365877

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.