- 53 700 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
Z:7.8.2018. Místo výkonu práce Odry. Platové zařazení: 11. platová třída. Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou v předpokládaném termínu cca 01.09.2018 – 01.09.2021) se zkušební dobou 3 měsíců.Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné předpoklady: Fyzická osoba starší 18 let. Státní občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice. Způsobilost k právním úkonům. Trestní bezúhonnost. Ovládaní jednacího jazyka. Jiné požadavky Města Odry pro vznik pracovního poměru: Dobré organizační a koordinační schopnosti, schopnost třídit a zpracovávat informace. Řidičský průkaz skupiny B. Znalost práce na PC (MS Windows, MS Office). Společenská úroveň jednání a vystupování. Odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení. Ochota se dále vzdělávat. Předpokládaný nástup: Ihned po ukončení výběrového řízení. Vyhlášení výběrového řízení včetně tiskopisů pro přihlášení, je zveřejněno na webových stránkách města
Odry na adrese: http://www.odry.cz/volna-pracovni-mista-na-mestskem-urade-v-nbsp-odrach/ds-13812/p1=40658. Přihlášku a výše uvedené dokumenty zasílejte do 23.08.2018 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu Městského úřadu Odry, tajemnice, Masarykovo nám. 16/25, 742 35 Odry, s označením NEOTVÍRAT „Přihláška do VŘ č. 13/2018 – Referent/ka odboru stavební úřad (územní plánování) MěÚ Odry“. Předpokládaný termín výběrového řízení: v 35. týdnu 2018.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.