- Plný úvazek

místo výkonu práce: Město Žatec
Popis činnosti pracovního místa:
komplexní a samostatné zajišťování úkolů v působnosti oddělení sociálně právní ochrany dětí,
kontrola, metodické vedení a koordinace výkonu sociálně právní ochrany dětí,
spolupráce při tvorbě a udržení funkční lokální sítě služeb napříč odbornostmi pro potřeby sociálně právní ochrany dětí,
poskytování součinnosti v komunitním plánování sociálních služeb a prorodinných aktivit Města Žatce.
Zákonná kritéria pro jmenování vedoucího úředníka
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR, minimální věk 18 let,
způsobilost k právním úkonům, morální a trestná bezúhonnost,
znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
FO není evidována jako osoba uvedená v § 2 odst. 1 zák. č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČR a SR.
Skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. a) a b) tohoto zákona dokládá občan osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. 1 písm. d) až h) čestným prohlášením.
Zákon se nevztahuje na občany, narozené po 1. prosinci 1971. Od těchto občanů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení ani čestné prohlášení.
Ostatní předpoklady:
VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu (v souladu s § 110 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů),
Více na stránkách www.mesto-zatec.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?