- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: schopnost projektového řízení – plánování, organizace, sledování průběhu a reporting stavu projektů, koordinační schopnosti – efektivní komunikace a spolupráce s IT, marketingovým, obchodním oddělením a dalšími interními i externími partnery, orientaci v procesním řízení e-commerce (od objednávky po expedici), proaktivní přístup k optimalizaci prodejních kanálů, schopnost prioritizace úkolů a práce v dynamickém prostředí, znalost Google Analytics (výhodou).
Náplň práce: správa a obsahová aktualizace webů (obsah, produkty, akce, vývoj), správa B2B portálu (administrace přístupů, koordinace technické podpory, odpovědnost za obsah, řízení a optimalizace prodeje na marketplaces (Mall, Alza, Dr. Max apod.), spolupráce s externími agenturami, spolupráce s oddělením marketingu na online kampaních, promo akcích a jednotné komunikaci pro web a sociální sítě, řízení výkonnosti prodejních kanálů zahrnující pravidelný reporting výsledků, koordinace technické podpory projektů, spolupráce s IT specialisty, zadávání požadavků na vývoj projektů, spolupráce s oddělením odbytu při změnách procesů objednávek nebo dostupnosti, zapracování poznatků komunikace se zákazníky, správa, rozvoj online a offline projektů.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
příjemné pracovní prostředí, adekvátní platové ohodnocení dle zkušeností, služební telefon a notebook, 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, volné vstupy do ZOO Dvůr Králové či bazénů v Nové Pace, Jilemnici a Vrchlabí pro celou rodinu,
kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá 08:00 – 15:00 hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.