- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

. výkon kontrolní činnosti,
. kontrola plnění uložených opatření,
. vyhotovování protokolů o kontrole,
. vedení správního a přestupkového řízení a provádění úkonů České inspekce životního prostředí jakožto správního orgánu ve správním a přestupkovém řízení, vyhotovování rozhodnutí o uložení pokuty anebo uložení opatření k nápravě v oblasti ochrany lesa,
. šetření a vyřizování podnětů,
. péče o spisové materiály, ukládání dat do centrálního systému podle platných řídících aktů.
4. Sestavování návrhů plánů kontrol oddělení ochrany lesa, se zohledněním priorit a celoinspekčního plánu činnosti, koordinace kontrolní činnosti a její vyhodnocování. Zpracování návrhů systémových opatření postupů pro kontrolní činnost s cílem vyloučení opakování nedostatků.
5. Celostátní spolupráce s orgány ochrany lesa na metodických dokumentech, spolupráce na celostátní koordinaci inspekce.
6. Samostatná příprava a zpracování analýzy kontrolní a správní činnosti včetně návrhů na jejich zefektivnění.
7. Samostatná příprava analýz, stanovisek, posudků a podkladů pro orgány činné v trestním řízení.
8. Příprava podnětů příslušným orgánům státní správy k odstranění nedostatků a protiprávního stavu tam, kde není kompetence svěřena ČIŽP.
9. Spolupráce na vyjádření dle zákona o posuzování vlivu na životní prostředí.
10. Spolupráce s ostatními odbornými odděleními ČIŽP,
11. Spolupráce s příslušnými orgány v oblasti ochrany lesa a ochrany přírody.
12. Zpracování stanovisek k žádostem o podporu ze Státního fondu životního prostředí a vyjádření k závěrečnému vyhodnocení závazků ze smlouvy vyplývajících.
13. Sledování stavu a vývoje vědy a techniky v oblasti ochrany lesa a poskytování odborné pomoci v této oblasti. Seznamování se s novými zákony, nařízeními, normami apod., týkajícími se problematiky ochrany lesa.
14. Využití dostupných výstupů a analýz z uživatelského softwaru v oblasti ochrany lesa. Testování a aplikace softwarového vybavení v rámci oblasti ochrany lesa, zpracování výstupů a analýz z tohoto uživatelského software.
15. Zajišťování a koordinace sběru dat a jejich svodné zpracování pro potřebu inspekční a dozorové činnosti.
16. Samostatná příprava odborných podkladů a zpracování písemných výstupů na základě žádostí o sdělení informací.
17. Zpracování připomínek a námětů k předloženým návrhům nové legislativy v oblasti ochrany lesa.
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného nebo žádosti o jmenování na služební místo představeného (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 19.11. 2021, tj. v této lhůtě
. zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Česká inspekce životního prostředí, Na Břehu 267/1a, 190 00 Praha 9,
. osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
. podané v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu nebo
. podané prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: zr5efbb).
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „2. kolo výběrového řízení L45501 vedoucí oddělení ochrany lesa OI Hradec Králové v ČIŽP.“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?