Obchodně technický manažer Čechy + Morava

Olomouc
45.000 – 65.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

staňte se součástí obchodního týmu v mezinárodní společnosti

hledáme motivovaného a proaktivního obchodně technického manažera, který se stane součástí mezinárodní společnosti a bude rozvíjet a udržovat obchodní příležitosti v dynamickém komunálním sektoru.

co budete mít na starosti

  • budování a udržování pevných vztahů s našimi klíčovými zákazníky (business development)
  • aktivní vyhledávání a identifikace nových obchodních příležitostí
  • časté cestování po celé České republice za klienty a potenciálními partnery
  • poskytování komplexní podpory obchodnímu řediteli při plnění obchodních cílů
  • důkladná analýza potřeb klientů a navrhování efektivních, optimálních řešení z našeho portfolia produktů a služeb
  • příprava a prezentace obchodních nabídek, vyjednávání smluvních podmínek a úspěšné uzavírání obchodních dohod.
  • systematické monitorování tržního prostředí a aktivit konkurence.
  • efektivní kooperace s interními týmy pro zajištění nejvyšší úrovně klientské podpory

co vám nabídneme

  • práci ve stabilní mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
  • samostatnost / flexibilitu
  • osobní a profesní rozvoj
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivačními bonusy
  • PC, telefon a auto k soukromým účelům
  • podporu kvalitních produktů
  • pracovní zázemí a přátelskou atmosféru

co od vás očekáváme

  • 4+ roky prokazatelných zkušeností v oblasti obchodu/prodeje
  • technické vzdělání či obchodní zkušenosti - velkou výhodou
  • prodejně orientované myšlení a velká míra samostatnosti
  • silné analytické schopnosti a technické vnímání
  • předchozí zkušenosti v komunálním sektoru jsou velkou výhodou!
  • znalost anglického jazyka je plus, nikoli však podmínkou
  • proaktivní a cílevědomý přístup k práci

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu =)

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na ubytování

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?