- 27 940 – 32 940 Kč
- Plný úvazek
Společnost TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., patří mezi největší maloobchodní řetězce v České republice. V současné době provozujeme ve spolupráci s franšízanty více jak 154 kmenových prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a doplňkovým sortimentem s působností po celé ČR. Jsme ryze česká společnost s více jako 25 letou tradicí na trhu.
Proč byste měl/a podnikat na základě franšízy?
Jako franšízant získáte mnoho výhod. S minimálními investicemi a rizikem samostatně podnikáte, ale nejste na to sami. Jste pánem svého času a plánujete si sami směny na prodejně. Stojí za Vámi silná, zavedená společnost, která Vám poskytne moderní a plně vybavenou prodejnu (včetně zboží), fungující know-how a podporu v jakékoliv situaci.
Jaké schopnosti byste jako franšízant měl/a mít?
● nadšení pro podnikání
● souznění s konceptem
● zkušenosti s prodejem
● ochotu naučit se ovládat pokladnu a nové postupy
● plynulou češtinu
Co si jako franšízant budete muset zařídit?
● zajistit si brigádníky (nebo zaměstnance), kteří Vám na prodejně budou pomáhat
● zřídit si živnostenský list
● výpis z rejstříku trestů (trestní bezúhonnost)
● potravinářský průkaz a další drobnou administrativu, kterou Vám vysvětlíme
Co byste měl/a jako franšízant na prodejně zajistit?
● provoz po námi stanovenou otevírací dobu
● prodej tabáku, tisku a dalšího doplňkového sortimentu
● realizaci marketingových akcí
● komunikaci se zákazníky
● organizaci vlastního personálu prodejny
…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.
Budeme se těšit na Vaše životopisy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.