- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Tělovýchovná zařízení města Tábora byla založena městem Tábor. Hlavní činností je zajištění správy, provozu a údržby tělovýchovných zařízení. Uzavírání smluv se sportovními organizacemi.
Do funkce jednatele společnosti Tělovýchovná zařízení města Tábora, s.r.o. může být jmenována fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům a je bezúhonná.
Další potřebné informace je možné získat od místostarostky města Ing. Olgy Bastlové tel. zobrazit tel. číslo , Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, e-mail: .
Lhůta pro podání přihlášky: do 4.8.2022 (čtvrtek) do 12 hodin , přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MÚ Tábor nebo poštou na adresu Městský úřad Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, 390 01 Tábor. Přihláška včetně příloh bude podána v zalepené obálce, která v levém dolním roku bude opatřena nápisem NEOTVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na jednatele TZMT. Na zadní straně jméno, příjmení, bydliště.
Termín pohovorů s uchazeči:
Otevření obálek provede komise pro otevírání obálek, která vyhodnotí jejich úplnost. Po otevření obálek s přihláškami budou uchazeči telefonicky kontaktováni a bude jim sdělen čas přijímacího pohovoru. Pohovory s vybranými uchazeči provede Rada města Tábora v působnosti valné hromady společnosti dne 22.8.2022.
Předpokládaný nástup na pozici: 1.10.2022 nebo dle dohody
Další podmínky výběrového řízení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?