- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Aktuálně hledáme pro našeho klienta, důležitého aktéra v oblasti automobilového průmyslu, Admin support/Order specialistu s němčinou a angličtinou v Brně. Pokud vás baví práce na počítači, jste analitický typ, máte v práci řád a pořádek, jste u nás na správném místě.
Budete komunikovat s klienty a odpovídat na jejich dotazy a otázky.
Budete překládat a zadávat objednávky do interního systému společnosti.
Budete spolupracovat s týmy v rámci oddělení SSC.
Budete zpracovávat pravidelný reporting.
Budete telefonovat se zákazníky a pobočkou v zahraničí (Německo, Rakousko, Švýcarsko).
Budete se podílet na zlepšování procesů.
Pokročilou znalost německého jazyka.
Dobrou úroveň angličtiny.
Středoškolské/vysokoškolské vzdělání v oboru vhodném pro danou pozici (obor není rozhodující, rádi vás zaučíme).
Zodpovědnost, pečlivost a preciznost.
Schopnost pracovat samostatně a ochotu se neustále učit a zlepšovat.
Stabilní zaměstnání v přátelské pracovní atmosféře s nástupem do konce roku 2024.
Práci na HPP a smlouvu na dobu neurčitou.
Možnost až 10 dní v měsíci na home office :).
Možnost kariérního růstu a seberealizace.
Jazykové vzdělávání.
Multisport kartu.
Příspěvek na životní/penzijní připojištění.
Příspěvek na volnočasové aktivity.
Zajištěnou bezplatnou přepravu ze středu Brna až k firmě.
Stravenkový paušál.
Sick days.
5 týdnů dovolené ročně.
Týmové a firemní akce.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis na níže uvedený e-mail. Těšíme se na setkání s Vámi a na společné prohlédnutí pracoviště našeho klienta.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.