- 25 000 – 40 001 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
We are looking for an Order Specialist with Norwegian, who will be a part of a friendly multicultural team in an international Belgian company. You will be responsible for processing orders from clients, coordinating order related problem resolution, as well as working with software systems.
Are you fluent in English and Norwegian? Do you want to develop your professional skills in a leading company? This opportunity is for you!
Your typical working day:
- Capture all incoming orders from customers via e-mail and process them using systems
- Verify if specific logistic and customer master data rules are met
- Monitor and solve customer´s ad-hoc requests and issues
- Support the creation of new ways of order management
- Cooperating with different Transport Planning and Inventory teams
Your profile:
- Experience in customer service, logistics or relevant office job
- Fluent in English and Norwegian (B2 or higher), will be used daily
- Ability to work in a dynamic environment
Why should you apply?
- Excellent career opportunity to work in an international company
- Attractive benefits package: 25 days of holidays, meal vouchers, multisport card, company’s products for free, and more
- Competitive salary
- Modern offices are located nearby Brumlovka, Prague 4 + opportunity to work from home
- Teambuilding and company events – to get to know your colleagues better
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.