Administrátor dodavatelských reklamací
- Braník, Praha
- Tyros Loading Systems CZ s.r.o.
-
Benefity:
Hledáme lidem práci Manpower
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Praha |
Zadavatel | ManpowerGroup s.r.o. |
Kategorie | Doprava, logistika a zásobování |
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Your typical working day:
- Capture all incoming orders from customers and enter them to systems
- Monitor and solve customer’s ad-hoc requests and issues
- Verify and compare specific logistics and customer’s data
- Cooperate with inventory team and transport planning team
- Work in multiple applications such as Excel, SAP ERP, and Salesforce
Your profile:
- Experience in customer service or logistics
- Perfect organizational skills
- Fluent in English and French (B2 or higher), will be used daily
- Previous experience in SAP or Salesforce is a plus
Why should you apply?
- Excellent career opportunity to work in an international company
- Attractive benefits package: extra holidays, meal vouchers, sick days, multisport card, company’s products for free, and more
- Language bonus
- Supportive and friendly multicultural team
- Modern offices are located nearby Brumlovka, Prague 4 + opportunity to work from home
- Immediate start
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.
]]>Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.
V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Jste rodičem na mateřské dovolené a chcete si přivydělat prací či brigádou? Poradíme vám, na jaké nabídky se zaměřit, kde a jak hledat, jak na pohovoru uspět.
Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje