- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte práci v obchodním oddělení na pozici, kde převažuje péče nad akvizicí? Chcete mít finanční jistotu v podobě vyšší fixní mzdy? Rádi byste získali nové znalosti a dovednosti ve firmě, která se zabývá inovacemi a nabízí řešení klientům na míru? Výsledné produkty ovlivňují život milionům lidí po celém světě!
Segmenty, za které budete zodpovídat: zdravotnictví (např. chirurgické řešení nebo produkty dostupné v lékárně), kancelářské výrobky (např. lepidla, bločky, záložky)
- Péče a rozvoj menších distributorů/zákazníků s potenciálem převzít větší klienty
- Zpočátku podpora seniornějších obchodníků
- Součinnost při uvádění nových produktů na trh, produktové školení
- Úzká spolupráce s marketingovým odd.,pricing týmem a zákaznickým servisem
- Zodpovědnost za dva segmenty v regionech ČR+SK
- Uvítáme min. 2 roky praxe z obchodní pozice z větší společnosti
- Motivovaného člověka, který se chce nadále rozvíjet
- Výhodou je přehled o daných segmentech
- Očekáváme fair play a týmovost, na nic si nehrajeme
- Znalost AJ na pokročilé úrovni - využití při interní komunikaci
- Práce, která Vás bude bavit a získáte nové kontakty a zajímavé zkušenosti
- Podpora ze strany kolegů a dalších týmů
- Zázemí společnosti, která přistupuje k zaměstnancům s individuálním přístupem
- Zaškolení je samozřejmostí a také postupný rozvoj kariéry
- Garantované bonusy během zkušební doby
- K služebním cestám poskytujeme služební automobil, mobil i notebook pro soukromé účely
- Zajímavý balíček benefitů: cafeterie 2.000,-/měsíčně, příspěvek na penzijko, dní dovolené, 3 sick days/rok, multisport karta, dorovnání mzdy v případě nemoci
- Kanceláře v Praze a Brně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?