- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Máte dobré organizační schopnosti, jste komunikativní a domluvíte se anglicky? Tak rozhodně čtěte dále…
Pro našeho klienta, výrobní automotive společnost, hledáme posilu na recepci závodu.
Co vás na této pozici čeká?
S úsměvem přivítáte návštěvy, poskytnete potřebné informace, zapíšete příchod a zajistíte, aby si navštívená osoba svou návštěvu na recepci vyzvedla.
Budete mít na starost chod recepce ve 2 směnném režimu (R 6–14 h,O 12–20 h), zvedání a přepojování telefonů, vytváření objednávek v systému, schvalování faktur.
Dále ve vaší režii bude i administrativa služebních vozů (správa pojištění, pojistných událostí, technických kontrol, přezouvání aut, servisu, kontrol aut, shromažďuje doklady PHM, knihy jízd atd.) a objednávání vozidel z půjčovny.
Evidence školení řidičů, správa elektronické knihy jízd, evidence a příjem/výdej klíčů.
Příjem, evidence a distribuce přijaté pošty v rámci závodu + příprava a evidence odchozí pošty.
V případě nepřítomnosti asistenta ředitele závodu budete mít na starost objednávání taxi, ubytování, občerstvení, cestovního pojištění, svozové dopravy apod.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání (obor nerozhoduje), jste komunikativní, zodpovědný/á a baví vás administrativa.
Domluvíte se anglicky, další jazyk vítáme.
Nevadí vám práce ve směnném režimu – ranní směna od 6 do 14 hod, odpolední směna od 12 do 20 hod.
Orientujete se v MS Office, zkušenost v SAP vítána.
Máte ŘP sk. B.
Co vám můžeme nabídnout?
pracovní dobu 37,5 hod./týden.
5 týdnů dovolené.
Roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému (Benefity.cz).
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč
Dotované závodní stravování, výhodnější mobilní tarif pro vás i rodinné příslušníky, firemní akce pro zaměstnance.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?