
Grafton Recruitment s.r.o.
Accounting officer with Bulgarian
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Are you fluent in English and Bulgarian? Would you like to work in accounting within a multinational petrochemical industry in Prague?
This is a great opportunity to start your career in well-established international company.
Your main responsibilities will be:
- Processing data in accordance with internal procedures
- Controlling the booking of the documents processed in order to assure the accuracy
- Support other teams
- Performing reconciliation of customer accounts and credit card customer accounts
- Processing internal accounting documents
input into the system
- Reporting of billing data
REQUIREMENTS:
The candidate should meet the following minimum criteria:
- University degree (Accounting, Business Administration, Finance, Economics)
- Fluent English and Bulgarian
- Previous work experience in accounting/finance is a big advantage
- Analytical capabilities
- Abilitity to prioritize
This position is suitable for both fresh graduates and candidates with work experience.
BENEFITS:
- 5 weeks of holidays
- Meal vouchers
- Growth within Czech office in Prague
- 4 sick days
- Multisport card
- Yearly bonus
- Flexi passes
- Relocation package
- Contribution for birthday present