- Plný úvazek
O nás
Jsme rodinná firma zabývající se domácími mazlíčky od roku 1986, kterou založil Dušan Plaček.
Naše společnost je jedním z klíčových hráčů na evropské scéně v oblasti péče o domácí mazlíčky.
Naše obchodní aktivity zahrnují velkoobchod a globální export, obchody se zvířaty a službami a e-shop.
Náš roční obrat činí více než 250 milionů eur.
V našich společnostech pracuje více než 2900 zaměstnanců.
Provozujeme kolem 400 maloobchodních prodejen a obchodů se zvířaty v ČR, LV, PL, a SK a náš velkoobchodní kanál distribuuje produkty pro domácí mazlíčky více než 1 000 zákazníkům, včetně maloobchodních prodejen, obchodů se zvířaty, veterinářů a e-shopů ve 20 zemích.
Jako inovativní lídr stanovujeme měřítka pro nejrychlejší doručování, trendy e-shopů, věrnostní programy, odborné konzultace a školení, veterinární služby, rodinné akce a psí salóny.
Náplň práce:
Jako IT specialista hrajete klíčovou roli v naší organizaci. Vaše odpovědnosti zahrnují podporu koncových uživatelů, údržbu a podporu hardwaru PC/notebooků/periferií a evidenci IT vybavení. Kromě toho podporujete provoz našich prodejen a vedete evidenci všech incidentů. Jste také aktivně zapojeni do dalších projektů v našem IT oddělení.
- První kontaktní bod pro naše uživatele, kteří potřebují pomoc v oblasti IT.
- Řešení běžných technických problémů s počítači, notebooky a dalším vybavením.
- Vytváření a udržování přehledné dokumentace.
- Poskytování podpory uživatelům IT.
- Údržba a podpora PC/notebooků/periferního hardware.
- Správa inventáře IT vybavení.
- Práce v rámci systému ticketingu na řešení incidentů vytvořených na základě rámce ITIL.
- Základní správa Active Directory (Adaxis), DNS, DHCP.
- Monitorování výpadků v systému PRTG a řešení/nahlášení vzniklých incidentů.
- Účast na dalších projektech v společnosti a úzká spolupráce s oddělením L2.
- Střídavé držení placené pohotovosti na helpdesku ( 1 x za 4 týdny později 1x za 5 týdnů)
Co od Vás očekáváme:
- Analytické schopnosti a schopnost řešit problémy.
- Znalost hardware a software (zejména Microsoft).
- Znalost operačních systémů Windows.
- Základní znalosti protokolu TCP/IP a sítí.
- Základní znalosti správy Active Directory, DNS, DHCP.
- Znalost světa M365 výhodou.
- Zkušenosti s prací v systému ticketingu se zásadami ITIL výhodou.
- Schopnost komunikovat s uživatelem v anglickém jazyce výhodou.
- Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- 25 dní dovolené na pořádný odpočinek.
- Mobilní telefon, notebook.
- Zaparkujete na firemním parkovišti v areálu firmy.
- Možnost občasné práce z domova po dohodě s manažerem.
- Stravenky v maximální možné výši 115 Kč za odpracovanou směnu.
- Zaměstnanecké slevy na chovatelské potřeby a krmiva.
- Výhodný program slev od našich obchodních partnerů.
- Možnost dalšího vzdělávání a růstu.
- Odměny za doporučení nových kolegů.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office
- Parkoviště