- 25 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Technický pracovník/cestmistr 145-2024
Pracoviště-lokalita
W. Churchilla 1344, 400 01 Ústí nad Labem
Do oddělení oprav a údržby hledáme novou posilu, který/á bude vykonávat následující činnosti:
• Zpracování podkladů pro zadávání veřejných zakázek na údržbu a opravy dálnic a silnic I. třídy v Ústeckém kraji
• Řízení a koordinace jednotlivých staveb, oprav a údržbových prací při přípravě, realizaci příp. v záruční době (vč. případných reklamačních řízení) z pozice Objednatele a správce komunikace a jejich součástí a příslušenství
• Spolupráce s dopravním inspektorátem Policie ČR v oblasti působnosti včetně vyhodnocení úseků s častými dopravními nehodami (nehodová místa)
• Evidence požadavků a příprava podkladů pro zadávání oprav, včetně zajištění dokumentace
• Práce se směrnicemi, vnitřními předpisy a příslušnou platnou legislativou
• Komunikace s orgány státní správy a samosprávy včetně účasti na koordinačních jednáních a kontrolních dnech stavby případně provedení kontroly stavby či silnice
• VŠ příp. SŠ vzdělání (lze nahradit praxí min. 2 roky) stavebního zaměření výhodou
• Praxe v oblasti dopravní stavby – výhodou
• Autorizace v oboru dopravní stavby dle zákona č. 360/1992 Sb. - výhodou
• Základní znalost zákona č. 13/1997 Sb., orientace v projektové dokumentaci
• Uživatelská znalost MS Office
• Znalost FIDIC (zelená příp. Červená kniha) – výhodou
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
• Trestní bezúhonnost
• Samostatnost, schopnost práce v týmu a koordinace týmu
• Zajímavá a různorodá práce v kanceláři i v terénu
• Stabilitu státní organizace s dlouholetým působením na trhu práce. Možnost odborného růstu
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (možnost 2 dny home office v měsíci, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možná výuka angličtiny na pracovišti, možnost využití firemních rekreačních zařízení, vstupenky do aquaparku Čestlice a Moravia, ZOO Praha, permanentky na lyže, benefitní karta e-Benefity, penzijní připojištění, zvýhodněná karta Multisport karta)
• Pružnou pracovní dobu, která vám umožní sladění osobního života
Termín nástupu
Ihned, případně dle dohody
Pracovní poměr
Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Termín pro zaslání přihlášky
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Technický pracovník/cestmistr 145-2024“)
Pro další informace prosím kontaktujte
e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.