- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Technický pracovník/cestmistr 145-2024
Pracoviště-lokalita
W. Churchilla 1344, 400 01 Ústí nad Labem
Do oddělení oprav a údržby hledáme novou posilu, který/á bude vykonávat následující činnosti:
• Zpracování podkladů pro zadávání veřejných zakázek na údržbu a opravy dálnic a silnic I. třídy v Ústeckém kraji
• Řízení a koordinace jednotlivých staveb, oprav a údržbových prací při přípravě, realizaci příp. v záruční době (vč. případných reklamačních řízení) z pozice Objednatele a správce komunikace a jejich součástí a příslušenství
• Spolupráce s dopravním inspektorátem Policie ČR v oblasti působnosti včetně vyhodnocení úseků s častými dopravními nehodami (nehodová místa)
• Evidence požadavků a příprava podkladů pro zadávání oprav, včetně zajištění dokumentace
• Práce se směrnicemi, vnitřními předpisy a příslušnou platnou legislativou
• Komunikace s orgány státní správy a samosprávy včetně účasti na koordinačních jednáních a kontrolních dnech stavby případně provedení kontroly stavby či silnice
• VŠ příp. SŠ vzdělání (lze nahradit praxí min. 2 roky) stavebního zaměření výhodou
• Praxe v oblasti dopravní stavby – výhodou
• Autorizace v oboru dopravní stavby dle zákona č. 360/1992 Sb. - výhodou
• Základní znalost zákona č. 13/1997 Sb., orientace v projektové dokumentaci
• Uživatelská znalost MS Office
• Znalost FIDIC (zelená příp. Červená kniha) – výhodou
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
• Trestní bezúhonnost
• Samostatnost, schopnost práce v týmu a koordinace týmu
• Zajímavá a různorodá práce v kanceláři i v terénu
• Stabilitu státní organizace s dlouholetým působením na trhu práce. Možnost odborného růstu
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (možnost 2 dny home office v měsíci, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možná výuka angličtiny na pracovišti, možnost využití firemních rekreačních zařízení, vstupenky do aquaparku Čestlice a Moravia, ZOO Praha, permanentky na lyže, benefitní karta e-Benefity, penzijní připojištění, zvýhodněná karta Multisport karta)
• Pružnou pracovní dobu, která vám umožní sladění osobního života
Termín nástupu
Ihned, případně dle dohody
Pracovní poměr
Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Termín pro zaslání přihlášky
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Technický pracovník/cestmistr 145-2024“)
Pro další informace prosím kontaktujte
e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?