- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme dynamická česká značka módy pro muže – limitované kolekce volnočasové a společenské pánské módy. Prémiová kvalita a materiály, důraz na detail, moderní střih, úpravy na míru. S tradicí více než 30 let.
📢 Hledáme novou posilu do rostoucího týmu, která bude zastávat pozici asistenta/ky e-shopu na naší prodejně FERATT na ulici Národní v Praze.
• E-shop objednávky – spravování, vyřizování, balení, expedice objednávek a vyřizování vratek
• Vyhledávání zboží na prodejně a ve skladu
• Administrace e-shopu – základní administrativa k zajištění chodu e-shopu
• Komunikace se zákazníky – odpovídat na e-maily, telefonické dotazy a přes on-line chat
• Spolupráce s vedoucí e-shopu a zastupování v době její nepřítomnosti
• Samostatnost a zodpovědnost.
• Kolegu, který umí táhnout za jeden provaz.
• Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
• Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího.
• Zkušenost s administrací a provozem e-shopu výhodou, ale není podmínkou. Vše tě naučíme.
• Znalost MS Office (práce v Excelu Vám není cizí).
• Pozitivní přístup, ochotu učit se novým věcem.
• Vhodné pro absolventy.
• Stabilní zaměstnání, férové podmínky, výplatu vždy včas
• Práci na HPP nebo na IČO
• Pevnou pracovní dobu od PO-PÁ (9:00 – 17:30)
• Stravenkový paušál (116 Kč), vyplácíme peníze do výplaty
• Sleva na zboží 40 %
• Slevy u partnerů ve většině OC, kde má Feratt své obchody (spousta obchodů, módy, jídla, kávy...)
• Možnost podílet se na rozvoji e-shopu
• Místo výkonu práce v největší a nejnovější prodejně FERATT na adrese Národní 31, Praha
• Nástup dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Vaše CV. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.