- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme dynamická česká značka módy pro muže – limitované kolekce volnočasové a společenské pánské módy. Prémiová kvalita a materiály, důraz na detail, moderní střih, úpravy na míru. S tradicí více než 30 let.
📢 Hledáme novou posilu do rostoucího týmu, která bude zastávat pozici asistenta/ky e-shopu na naší prodejně FERATT na ulici Národní v Praze.
• E-shop objednávky – spravování, vyřizování, balení, expedice objednávek a vyřizování vratek
• Vyhledávání zboží na prodejně a ve skladu
• Administrace e-shopu – základní administrativa k zajištění chodu e-shopu
• Komunikace se zákazníky – odpovídat na e-maily, telefonické dotazy a přes on-line chat
• Spolupráce s vedoucí e-shopu a zastupování v době její nepřítomnosti
• Samostatnost a zodpovědnost.
• Kolegu, který umí táhnout za jeden provaz.
• Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
• Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího.
• Zkušenost s administrací a provozem e-shopu výhodou, ale není podmínkou. Vše tě naučíme.
• Znalost MS Office (práce v Excelu Vám není cizí).
• Pozitivní přístup, ochotu učit se novým věcem.
• Vhodné pro absolventy.
• Stabilní zaměstnání, férové podmínky, výplatu vždy včas
• Práci na HPP nebo na IČO
• Pevnou pracovní dobu od PO-PÁ (9:00 – 17:30)
• Stravenkový paušál (116 Kč), vyplácíme peníze do výplaty
• Sleva na zboží 40 %
• Slevy u partnerů ve většině OC, kde má Feratt své obchody (spousta obchodů, módy, jídla, kávy...)
• Možnost podílet se na rozvoji e-shopu
• Místo výkonu práce v největší a nejnovější prodejně FERATT na adrese Národní 31, Praha
• Nástup dle dohody
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Vaše CV. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?