- Plný úvazek
pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: vystavování faktur, tuzemských i zahraničních, koordinace objednávek, vyřizování, zpracování, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, evidence skladového hospodářství, práce s účetním programem, balení zboží, příprava k odeslání, příjem zboží, vybalování zboží
- Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou, praxe na podobné pozici velkou výhodou, velmi dobrá znalost práce na PC (excel, word), nutností je aktivní znalost AJ, flexibilita, zodpovědnost, samostatnost, ochota cestovat na veletrhy a učit se novým věcem
- doba určitá 1 rok s možností prodloužení
- Benefity: stravenkový paušál, 20 dní dovolené, po 3 letech 25, 3× sick days, parkování u firmy, možnost i hodinové mzdy, HM dle zkušeností a dovedností, po zkušební době odměny
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na email: e-mail přes



