- Plný úvazek
Požadujeme: příjemné vystupování, komunikativní osobu (komunikace se zákazníky), uživatelská znalost práce na PC, základní znalost / přehled o dokladech (poptávka, cenová nabídka, objednávka, zakázka, fakturace, příjemka / výdejka), aktivní a pozitivní přístup k práci, schopnost efektivní organizace práce, pracovitost, zodpovědnost. Poznámka: výhodou je znalost NJ
Nabízíme: úvazek na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned, stabilní a moderní pracovní zázemí v Ratíškovicích, atraktivní mzdové ohodnocení 25 000 + 35 000 kč, rádi tě zaškolíme, stravenkový paušál, časový fond, volné víkendy.
Pracovní náplň: přijímá hovory od zákazníků , vyřizuje telefonické požadavky a písemní dotazy od zákazníků, přeposílá maily na obchodníka pro CZ a DE, nebo na reklamační oddělení, přijímá objednávky z e-shopu, potvrzuje objednávky zákazníkům,
zjišťuje skladovou dostupnost, pokud není zboží na skladě, předává objednávku nákupčímu k zajištění zboží, zjišťuje předpokládaný termín dodání zboží u nákupčího, zjišťuje u nákupčího přesný termín dodávek objednaného zboží, průběžně informuje zákazníka o stavu objednávky, zjišťuje, zda zboží máme již v systému a vyfocené v e-shopu, fotí nové produkty a produkty, které nemají aktuální fotku, stornuje včas nevyzvednuté osobní odběry a dává pokyn k naskladnění zboží zpět do skladu, stornuje objednávky, které není možno vykrýt anebo nejsou včas zaplacené.
Pokud tě námi nabízená volná pracovní pozice zaujala, životopis prosím zasílej s označením Asistent/ka e-shopu na e-mail: e-mail přes .