- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost ČECHÁK holding s.r.o. se zaměřením na prodej a servis vozidel, hledá pro rozšíření týmu uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Přidejte se do týmu úspěšného autoservisu a prodeje vozidel v Olomouci, kde budete mít super kolegy, skvělé vedení a zázemí. Vhodné i pro uchazeče s kratší pracovní praxí – kompletně zaškolíme.
Jsme nezávislým opravcem značek VW osobní vozy, VW užitkové vozy, ŠKODA, SEAT, AUDI a Ford.Naším cílem je spokojený zákazník, který má díky nám své vysněné spolehlivé vozidlo.Vážíme si svých zaměstnanců a nabízíme zajímavé finanční ohodnocení. Neváhejte a ozvěte se nám!
* Administrativa spojená s provozem kanceláře
* Administrativní a organizační podpora nadřízeného manažera
* Zajištění činností v oblasti marketingu
* Příprava a kontrola dokumentů
* Evidence smluv
* Komunikace s obchodními partnery
* VŠ vzdělání
* Velmi dobrá znalost práce s PC a MS Office
* Řidičský průkaz skupiny B
* Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
* Komunikativní, prezentační a vyjednávací dovednosti
* Reprezentativní vystupování
* Časovou flexibilitu
* Vysoké pracovní nasazení
* Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
* Spolehlivost a orientaci na výsledek
* Aktivní přístup k práci
* Chuť učit se novým věcem
* Zázemí stabilní české společnosti se silnou pozicí na trhu
* Možnost osobního a profesního růstu
* Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
* Motivující finanční ohodnocení
* Po zapracování možnost služebního vozidla
* Telefon a notebook i pro soukromé využití
* Firemní akce
* Příspěvek na stravování

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.