- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte ekonomické vzdělání a víceleté zkušenosti v oboru ekonomiky a controllingu? Dobře se orientujete v účetních standardech? Práce s daty a čísly je pro Vás koníček? Jste pečliví, zodpovědní a rádi komunikujete s lidmi? Hledáte novou pracovní výzvu?
Ano? V tom případě pro Vás máme výjimečnou pracovní příležitost, ozvěte se nám! Významná mezinárodní společnost, která má co nabídnout, hledá do svých řad odborníka na pozici:
FINANČNÍHO KONTROLORA/RKU (od 35 000 Kč)
* tvorba reportů (zpracovávání výsledků – denních, měsíčních, čtvrtletních a ročních) a controlling
* denní reportování (efektivita výroby strojů, report výroby)
* úzká spolupráce s centrálou společnosti – denní komunikace v AJ nebo v IT
* sběr a zpracování dostupných dat v interních systémech (SAP)
* práce s velkoformátovými tabulkami a daty s využitím MS Excel
* konsolidace a analýza dat
* zpracování rozpočtů a kalkulací (náklady pro tvorbu cen, vnitropodnikových cen)
* SŠ nebo VŠ vzdělání – ekonomické obory
* min.2 roky zkušeností na obdobné pozici (controlling, účetnictví)
* znalost finančních procesů, controllingu, podvojného účetnictví a účetních standardů
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni – NUTNOSTÍ
* italský jazyk velkou výhodou
* znalost práce v MS Excel a se systémem SAP
* umět si zorganizovat práci a udělat svěřený úkol včas
* asertivní myšlení
* perspektivní pracovní uplatnění v prosperující mezinárodní společnosti
* finanční ohodnocení dle Vaší praxe
* 25 dní dovolené, stravenky
* možnost odborného růstu
* místo výkonu práce: okres Sokolov

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.