- 43 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Rostoucí výrobní společnost, která je lídrem ve svém oboru a klade důraz na kvalitu, inovace a preciznost, právě hledá TECHNIKA MĚŘENÍ A KONTROLY KVALITY.
Hledáme zkušeného technika, který zajistí precizní kontrolu a měření výrobků. Buďte mezi prvními a zašlete nám svůj životopis.
* Obsluha a nastavování měřicích a monitorovacích zařízení
* Přizpůsobování modelových zařízení dle požadavků zákazníka
* Správa a aktualizace technické dokumentace
* Kategorizace a evidence měřidel
* Středoškolské vzdělání technického zaměření
* Zkušenost s technickou dokumentací a základními měřidly
* Základní znalost metrologie a práce na PC
* Proaktivní přístup, chuť učit se a profesně růst
* 25 dní dovolené pro ideální rovnováhu mezi prací a osobním životem
* Motivační osobní ohodnocení podle výkonu
* Stabilní zaměstnání v etablované mezinárodní společnosti
* Dotované firemní stravování
* Příležitost účastnit se firemních akcí
* Lokalitu: Třebíčsko
Průběh VŘ:
1. Telefonický screening - kde Vás blíže seznámíme s klientem a doptáme se Vás na pár informací o Vaších pracovních zkušenostech
2. Osobní pohovor u klienta - Zpravidla dvoukolové výběrové řízení
3. Když všechno dobře dopadne a podáte si ruce, uzavřete smlouvu přímo s klientem, tzn. budete kmenový zaměstnanec
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?