- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme posilu do týmu výrobní kontroly! Pokud máte technické vzdělání, umíte pracovat s měřidly a baví vás preciznost, dejte nám o sobě vědět. Budete se podílet na kontrole kvality výrobků, které vyrábí mezinárodní společnost s pevnou pozicí na trhu. Čeká vás stabilní zaměstnání, přátelský tým a možnost profesního rozvoje.
Zašlete nám svůj životopis!
* Obsluha a nastavování měřicích a kontrolních zařízení
* Základní úpravy modelových zařízení podle požadavků zákazníka
* Práce s technickou dokumentací a vedení evidence měřidel
* Spolupráce na zajištění kvality výrobků
* SŠ vzdělání technického směru
* Zkušenost s měřidly a technickou dokumentací
* Zkušenosti s metrologií výhodou
* Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu
* Zodpovědnost, pečlivost a chuť učit se
* 25 dní dovolené – víc času pro sebe a své blízké
* Motivační finanční ohodnocení – dle vašich výsledků
* Stabilní a dlouhodobé zaměstnání v mezinárodní firmě
* Dotované stravování přímo ve firmě
* Příspěvek na dopravu nebo možnost parkování
* Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Firemní akce a příspěvky na sport a kulturu (např. MultiSport karta)
* Moderní pracovní prostředí a kvalitní zázemí
* Lokalitu: Třebíč
Průběh VŘ:
1. Telefonický screening - kde Vás blíže seznámíme s klientem a doptáme se Vás na pár informací o Vaších pracovních zkušenostech
2. Osobní pohovor u klienta - Zpravidla dvoukolové výběrové řízení
3. Když všechno dobře dopadne a podáte si ruce, uzavřete smlouvu přímo s klientem, tzn. budete kmenový zaměstnanec

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.