- Plný úvazek
O nás
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 20 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype.
Požadujeme:
- ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření
- vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
- dobrá znalost práce na PC, MS Office
- základní znalost angličtiny podmínkou
- komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, flexibilita + týmový hráč
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP, jednosměnný provoz
- nástupní mzda při plném úvazku 27-30 tis.Kč (dle předchozích zkušeností), s možností udělení osobního ohodnocení po zapracování
- příspěvek na stravováni
- příspěvek na multisportkartu
- prémie a dovolená navíc
- volné víkendy a svátky
- příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
- možnost profesního růstu
- možnost sdíleného bydlení za úhradu v blízkosti místa firmy
Místo práce: Brno - Královo Pole, ul. Křižíkova 70b
Termín nástupu: dle dohody
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



