Graduate Finance Assistant

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Searching for Finance jobs? With job opportunities in full time positions, find Finance jobs from our growing list of jobs in your area!
Join very friendly team in Prague – We love what we do!
As part of our international client´s continued expansion, we are looking for a Finance Assistant interested in processing supplier invoices and payments in an international, multinational environment. The Finance Assistant will ensure that supplier invoices and staff expenses are posted to the ledger in an accurate and timely manner, that payments are made in line with the cash flow forecast to the correct bank account and that the bank accounts are reconciled on a monthly basis per the timetable.
Key duties and accountabilities:

Reporting to the Team Leader, the Finance Assistant will be responsible for all day to day invoice processing and payment operations and will have the following responsibilities:

  • Ensuring that all supplier invoices received have a valid purchase order and are correctly authorized (with evidence to verify the authorization)
  • Ensuring that all supplier invoices received are posted in a timely manner and correctly coded
  • Ensuring that all supplier invoices posted to the ledger are filed electronically in an orderly manner
  • Ensuring that payments are made per the cash flow forecast to the correct bank account
  • Ensuring that all bank accounts are reconciled on a monthly basis as per the accounting timetable
  • Any other duties as appropriate to the role

This is an exciting and varied role for both experienced candidates and people with financial or economical background.
If you have the relevant skills as detailed in the vacancy specification and feel that this is a good fit for you, please click on APPLY and forward an up-to-date CV.

REQUIREMENTS:
Personal Attributes:

  • Excellent interpersonal skills
  • Highly accurate and numerate
  • Team player
  • Self-motivated, committed, resilient and flexible
  • Commitment to delivering a high quality service
  • Highly engaged, passionate and committed person who would like to join international team

Qualifications & Experience:

  • Advanced Microsoft Excel skills
  • Previous experience in financial role is welcome
  • Financial or Economical background
  • Fluent English
  • Intermediate level of German (B1 level)

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Jihomoravská akciová, a.s. | Jihomoravská akciová, a.s. | Třebíč Třebíč
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
TIGEMMA, spol. s r.o. | TIGEMMA, spol. s r.o. | Bělotín Bělotín
  • od 70 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Aleš Lexa | Aleš Lexa | Písek Písek
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. dubna
Renáta Novotná | Renáta Novotná | Slaný Slaný
  • od 8 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 7. března
Svatavské strojírny s.r.o. | Svatavské strojírny s.r.o. | Svatava Svatava
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Basali.com s.r.o. | Basali.com s.r.o. | Kladno Kladno
  • od 12 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Základní škola T. G. Masaryka | Základní škola T. G. Masaryka | Pyšely Pyšely
  • 22 620 – 29 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Atelier M.A.A.T., s.r.o. | Atelier M.A.A.T., s.r.o. | Tábor Tábor
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Jiří Sládek | Jiří Sládek | Lešany, Benešov Lešany, Benešov
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Karviná Karviná
  • 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Etimos Human s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., JISTU recruitment s.r.o., Louda Auto a.s., Česká pošta, s.p., Zrno zrnko s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Aisa International, s.r.o., RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o., Bageterie Boulevard, JCOS s.r.o., Raiffeisenbank a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JOBSTART s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha, Chodov, Praha, Nusle, Praha, Stodůlky, Praha, Nové Město, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha, Radlice, Praha, Strašnice, Praha, Krč, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha, Košíře, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?