- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
V oblasti účetnictví máte bohaté zkušenosti a cítíte se v tabulkách a účtování jako ryba ve vodě? Anglicky mluvíte skoro stejně dobře jako česky? Pak neváhajte a přihlaste se nám!
Co Vás čeká?
Vedení účetnictví výrobní společnosti s.r.o. (cca 100 zaměstnanců)
Zpracování, evidence a kontrolu účetních dokladů
Evidenci a účtování majetku (dlouhodobého, krátkodobého)
Kontrolu správnosti faktur
Účtování do hlavní knihy
Účtování skladových zásob, OOPP, stravenek
Účtování úvěrů
Účtování mezd zpracované externí mzdovou účetní
Měsíční účetní závěrky
Zpracování DPH a kontrolního hlášení
Zpracování ostatní daňové evidence
Párování bankovních výpisů
Komunikaci s Finančním úřadem
Komunikaci s mateřskou firmou a pobočkami o zápočtech závazků a pohledávek
Spolupráce s finanční manažerkou na roční účetní závěrce, auditu
Co je k tomu potřeba?
Vzdělání – minimálně SŠ ekonomického směru
5 let odpovídajících zkušeností v oblasti účetnictví
Znalosti české účetní legislativy
Znalost IFRS (mezinárodní účetní standardy) je výhodou
Zkušenosti s daňovými povinnostmi, a vztah ke mzdovému účetnictví
Znalost účetního systému Navision výhodou
Schopnot vidět fakta za čísly – čísla za fakty
Samostatnost, přesnost, spolehlivost a zodpovědnost
Dobré komunikační schopnosti – týmová spolupráce
Komunikativní znalost anglického jazyka
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?