O nás
Úspěšná česká společnost hledá organizačně zdatnou, samostatnou a motivovanou kandidátku na pozici asistentka generálního ředitele.
Asistentka ředitele
Náplň práce:
• Koordinace pracovního programu ředitele společnosti
• Vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění,
• Příprava podkladů k poradám, příprava reportů a prezentací, organizace schůzek,
• Organizace návštěv ve společnosti – rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení
• Příjem, evidence a rozdělení pošty
• Rezervace letenek, zajištění ubytování a dopravy,
• Objednávka kancelářských potřeb, stravenek, režijního materiálu
• Spolupráce s HR oddělením
Co od Vás očekáváme:
• SŠ/VŠ vzdělání,
• Předchozí zkušenost na podobné pozici,
• Řidičský průkaz sk. B aktivní řidička
• Samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti, zodpovědnost,
• Kultivované a reprezentativní vystupování,
• Dobrá znalost práce na PC, znalost Helios výhodou
• Dobrou znalost angličtiny
Co Vám můžeme nabídnout:
• Zajímavé zaměstnání ve stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
• Dobré platové podmínky
• 13. plat
• Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování , multisportkartu…)
• Lokalita Brno
• Nástup možný IHNED