Fakturantka, administrativní pracovnice

Praha
20.000 – 25.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • Zajišťování fakturace a likvidace (zpracování) faktur.
  • Zajišťování dat pro automatizované zpracování faktur.
  • Vedení pokladny
  • Pořizování a expedice faktur odběratelům.
  • Kontrola formální správnosti faktur.
  • Příprava a zpracování podkladů pro podání nabídek na veřejné zakázky
  • Objednávky materiálu

Požadavky:

  • Požadované vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Požadovaná délka praxe: 3 roky
  • Řidičský průkaz: skupina „B“

Ostatní požadavky:

  • Samostatnost
  • Pečlivost
  • Flexibilita
  • Velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • Znalost SW Vario výhodou

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. října
OBS Praha s.r.o. | OBS Praha s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. května
HTTC s.r.o. | HTTC s.r.o. | Belgie Belgie
  • 65 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
Pavel Carda | Pavel Carda | Brno Brno
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. dubna
KWD Bohemia, s.r.o. | KWD Bohemia, s.r.o. | Dobrovice Dobrovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Triangle Recruitment CZ s.r.o., NP48, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Československá obchodní banka, a. s., ABAS IPS Management s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Česká spořitelna, a.s., CreditPortal, a.s., Česká pošta, s.p., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Agrospoj s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Talentinno s.r.o., Engel & Völkers, GlobalPromo s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SATUM CZECH s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Bageterie Boulevard, Sirowa Czech s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., XXXLutz, Waf-Waf Group s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., JCOS s.r.o., Raiffeisenbank a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Městská část Praha 3, BU Power Systems s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ředitelství silnic a dálnic s. p., mBlue Czech, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., Kronium s.r.o., Metrostav a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Specialista / specialistka IT, Marketingový asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Náborář / Náborářka, Dekoratér / Dekoratérka, Překladatel / Překladatelka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obsluha lidí, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Praha, Běchovice, Praha, Braník, Praha, Krč, Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Staré Město, Praha, Smíchov, Praha, Slivenec, Praha, Vokovice, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Vysočany, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Černý Most, Praha, Nusle, Praha, Jinonice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT