- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt e-mailem.
Požadovaný profil
SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru
odpovídající praxe na podobné pozici 5 let
znalost účetních a daňových zákonů a s tím souvisejících předpisů, především DPH
znalost NJ slovem i písmem, denní komunikace s rodilými mluvčími
práce s PC, MS Office – Word, Excel
komunikativnost
ochota vzdělávat se
schopnost učit se novým věcem
příjemné vystupování
smysl pro systematičnost a organizaci pracovní činnosti
ŘP sk.B
Vaše úkoly
Vystavení dodacích listů, tisk štítků
Fakturace zboží a služeb, kontrola vydaných faktur
Kontrola a zpracování přijatých faktur, přiřazení k objednavkám v interním systému
Fakturace nákladů na reklamace a dopravy
Příprava podkladů pro upomínky
Komunikace se zákazníky a dodavateli v NJ
Komunikace s kolegy z obchodního oddělení
Denní komunikace s účetním oddělením v NJ
Zpracování, evidence a archivace účetních dokladů
Vedení pokladny
Sestavení a podání hlášení intrastat, Eko-kom
Podpora asistentky jednatele
Administrativa personálního oddělení
Kontrola docházky
Odeslaná a doručená pošta – evidence, zpracování, archivace
Tvorba plánů dodávek od dodavatelů a plánů dodávek zákazníkům
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práci na HPP na dobu neurčitou
Příspěvek na jazykové vzdělávání
Motivující platové ohodnocení
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Místo výkonu práce: Blanenská 1857, Kuřim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?