- 42 000 Kč
- Plný úvazek

Administrativní pracovník – fakturantka
Na co se můžete těšit:
" dobré finanční ohodnocení
" přátelská atmosféra v rámci finančního týmu I celé kanceláře
" možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech
" získávání zkušeností v mezinárodním prostředí
" benefity (25 dní dovolené a 3 sick days, stravenky, cafeterie, zvýhodněná Multisport karta a lekce jógy na pracovišti, příspěvky na pojištění, nápoje na pracovišti, zajímavé firemní akce)
" neformální dress code
Jaká bude Vaše náplň práce?
" Zpracování přijatých faktur, fakturace, správa pohledávek
" zakládání, vedení a archivace přepravních dokumentů
" evidence smluv
" vyřizování telefonických hovorů a běžné korespondence
" komunikace se zákazníky, řešení problémů i v cizím jazyce
" řešení ad hoc úkolů dle aktuálních potřeb společnosti
Co od Vás očekáváme?
" předchozí zkušenost na administrativní pozici a s fakturací výhodou
" znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
" příjemné a reprezentativní vystupování
" velmi dobré komunikační schopnosti
" vstřícnost, proaktivitu a pozitivní přístup
" uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
" spolehlivost, diskrétnost, pečlivost a organizační schopnosti
Na co se můžete těšit?
" dobré finanční ohodnocení
" možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech
" pružná pracovní doba
" možná občasná práce z domova
" budete důležitým článkem mladé a rychle rostoucí firmy
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?