- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Nástup možný ihned. Osobní kontakt po telefonické domluvě, pan Synek, tel.: zobrazit tel. číslo (volat mezi 8:00–18:00 hod.), e-mail: e-mail přes . Pracovní doba: Po-Pá 7:00–15:30 hod. (možné se na pracovní době domluvit). Pracoviště: Dolní 3137/100 Prostějov.
Požadujeme: základní znalost fakturace, základní komunikace v anglickém jazyce (slovem i písmem), aktivní znalost práce v MS Office, komunikativnost, samostatnost, řidičský průkaz sk. B, vysoké pracovní nasazení.
Náplň práce: kontrola fakturačních údajů, příjem faktur a výdej faktur zákazníkům, komunikace se zákazníky, dodavateli, zprostředkovateli e-mailem i telefonicky, archivace došlých a vystavených dokladů, odesílání faktur, pošta.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí a kolektiv, možnost finančního růstu, služební telefon, příspěvky na stravu, příspěvky na PHM, firemní akce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?