- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete se věnovat činnostem spojeným s plánováním a organizací přeprav, vykládek, nakládek kamionů a dohledu nad průběhem transferu, aktivně komunikovat se zákazníkem i řidiči, vyřizovat příslušnou administrativu, pracovat s interním IS napojeným přímo na portál zákazníka, pro něhož budete přepravní služby realizovat.
Dalším bodem pracovní náplně je např. vyhledávání zpětného vytížení kamionů a zajišťování návazné agendy.
Můj klient poptává v tuto chvíli 1 uchazeče na danou pozici – lokalita Nýřany, 1 uchazeče do lokality Bor u Tachova. Pozice je vhodná pro dynamického, organizačně schopného uchazeče s potenciálem rychlého zapracování. Přechozí praxe v logistice je velmi žádoucí.
Vítána jazyková vybavenost uchazečů – NJ nebo AJ, stačí středoškolská znalost s motivací dalšího zlepšování, cizí jazyk uplatníte občas a zejm. při komunikaci s mateřskou centrálou.
Nástup do PP možný ihned, zkušební doba 3 měísce.
Pracovat budete přímo v areálu zákazníka (velká výrobní společnost, automotive), kde je zajištěno provizorní zázemí pro disponenty logistiky, management firmy bude operativně řešit vhodnější umístění kanceláře. Stravování je zajištěno rovněž v prostorách zákazníka.
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání, ideálně dopravní směr – logistika (výhoda)
výhodou NJ/AJ jazyková vybavenost
vítán zájemce s předchozí praxí v přepravní logistice
uživatelsky práce s MS Office
ŘP sk. B
pečlivost, aktivní přístup k práci
ochota pracovat ve směnném provozu (dvou či tříměsměnný provoz)
Zaměstnavatel nabízí
zajímavou a různorodou práci v malém týmu
4 týdny dovolené
práci ve dvou/třísměnném provozu (osmihodinové směny)
nápoje na pracovišti zdarma
Info o zaměstnavateli
logistická a přepravní společnost s centrálou v SRN se dvěma pobočkami v ČR – jedna je na Plzeňsku, druhá na Tachovsku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?