- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete se věnovat řízení skupiny inženýrů ve výrobním provozu, standardizaci procesů včetně definice odpovědností, zlepšování (zjednodušování procesů, automatizace úkolů, atd.) a zavádění preventivních opatření s cílem minimalizovat nestandardní situace.
Dále se budete věnovat kontrole kvality práce svých podřízených, nastavovat kontrolní mechanismy apod.
Součástí vaší práce bude i personální plánování a řešení personálních otázek ve svěřeném úseku, zajištění zastupitelnosti, aktivní komunikace v rámci útvaru i napříč společností.
Dalšími body pracovní náplně je:
nastavení výrobku v systému stejně jako správnost výrobní dokumentace
tvorba návodek, školících materiálů pro zlepšení výrobních procesů
pomoc zákazníkovi s vyřešením technických problémů s produkty společnosti
Pozice je vhodná pro zkušeného zájemce disponujícího odbornou praxí ve výrobě (automobilový průmysl – nutná podmínka) v rozsahu ideálně 5 a více let, jež má zkušenost s vedením týmu.
Pracoviště – Plzeň nebo Ostrov u Stříbra, nástup do PP možný ihned.
Při výkonu práce využijete
VŠ vzdělání technického směru
min. 5 let zkušeností z průmyslové výroby na obdobné pozici podmínkou
zkušenosti s vedením týmu
komunikativní znalost AJ – podmínkou
uživatelská znalost MS Office
zodpovědnost, smysl pro systematickou práci a analytický přístup
organizační a komunikační schopnosti
Zaměstnavatel nabízí
moderní pracovní prostředí
motivační program sestavený na míru
příspěvek na penzijní/ životní pojištění
flexibilní začátek/konec pracovní doby
příspěvek na dopravu
motivující finanční odměňování včetně prémií, odměn
zdarma stravování i nápoje
firemní akce aj.
Info o zaměstnavateli
dceřinná společnost švédské nadnárodní společnosti zabývající se výrobou automatických dveřních systémů a jejich pohonů, pracoviště v Plzni nebo v Ostrově u Stříbra

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.