- Plný úvazek

Policejní prezidium České republiky
Právník – referent společné státní správy a samosprávy Policejní prezidium ČR
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Ministerstvo vnitra hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
O nás
Ředitelství majetkové správy PP ČR, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
- pracovní poměr na dobu určitou, smlouva na 1 rok s možností prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce:
- zpracovávání smluv k veřejným zakázkám
- zpracovávání právních výkladů a stanovisek k dokumentům
- posuzování návrhů právních předpisů, analyzování právního skutkového stavu a zpracovávání zásady pro aplikaci zákona o veřejných zakázkách a metodické usměrňování přípravy dokumentů souvisejících se zadáváním a realizací veřejných zakázek
- práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
- práce s PC, práce v síti INTRANET
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání
- uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
- dobré komunikační schopnosti a komunikace v týmu
- schopnost samostatného řešení úkolů
- pečlivost, důslednost
- odolnost vůči stresu a schopnost přizpůsobení se změně situace
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Výhodou
- praxe v oblasti veřejných zakázek
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
- anglický jazyk
- řidičské oprávnění skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- osobní ohodnocení: po zapracování, dle zkušeností od 5.000,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, dovolená)
- řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Další informace
- pevná pracovní doba: pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin
- termín pro zaslání životopisu: do 30. 11. 2024
- možnost nástupu: 15. 12. 2024 (či dohodou)
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor
- pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu předmětem „Právník – referent společné státní správy a samosprávy“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: zobrazit tel. číslo .