Referent/ka společné státní správy a samosprávy - PRÁVNÍK MĚSTA

Dobřany, Plzeň-jih
33.280 – 46.000 Kč

Upřesňující informace:
Město Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 6/2025
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany:
referent/ka společné státní správy a samosprávy – PRÁVNÍK MĚSTA
Rámcová pracovní náplň: výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech státní správy, samosprávy, působnosti orgánů a organizací města, včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, příprava a realizace veřejných zakázek
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Předpokládaný datum nástupu: listopad 2025 nebo dle dohody
Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení, mobilní telefon
Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy
Kvalifikační a odborné požadavky:
o ukončené magisterské vzdělání v oboru právo
o výborná znalost legislativy, a to zejména v oboru práva občanského, správního a finančního (občanský zákoník, zákon o obcích, správní řád, zákon o zadávání veřejných zakázek apod.)
o praxe ve veřejné správě výhodou
o znalost cizích jazyků výhodou
Další dovednosti, schopnosti:
o dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, vysoké pracovní nasazení, schopnost týmové práce, časová flexibilita
o ochota se dále vzdělávat
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících, ve znění pozdějších předpisů, tj. fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
  • dosáhla věku 18 let;
  • je plně svéprávná;
  • je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb. zákona

o úřednících;

  • ovládá český jazyk

Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický a e-mailový kontakt
  5. druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství nebo číslo dokladu

o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizince, který není občanem členského státu EU nebo
občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru

  1. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis)
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – při podání přihlášky lze nahradit

čestným prohlášením o bezúhonnosti. U cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost
vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce. Pokud stát takový doklad nevydává,
doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

  1. prostá nebo ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  2. další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
  3. podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů v platném znění, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis.
Přihlášku s přílohami doručit do 24.9.2025 (do 17,00 hod) na podateůnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu MěÚ Dobřany, náměsrí T.G.M. 1, 33 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označit nápisem NEOTVÍRAT-VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2025-PRÁVNÍK a vypište adresu odesílatele.. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.