- 27 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost FERMAT je lídrem na českém trhu v oblasti strojírenství, známá pro výrobu špičkových obráběcích frézovacích strojů, zejména horizontálních vyvrtávaček. Jsme inovativní a dynamická firma, která neustále roste a hledá nové talenty.
Jste pečliví, spolehliví a máte zájem o práci v účetnictví? Pak hledáme právě vás! Staňte se součástí dynamického týmu ve společnosti FERMAT, kde na vás čekají rozmanité úkoly a přátelský kolektiv.
Zajišťování bankovních operací, pokladen a zápočtů
Organizace a správa prvotní evidence, přijatých faktur a závazků, cestovních náhrad
Příprava měsíčních uzávěrek, DPH a podíl na roční účetní uzávěrce a auditu
Evidence majetku
Tvorba statistických výkazů a podkladů pro Intrastat
Administrativní podpora účetního oddělení
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Dobrou orientaci v účetních a daňových předpisech
Znalost MS Office a Google Apps
Zkušenost s prací v jakémkoliv účetním systému - výhodou
Smysl pro detail, pečlivost a spolehlivost
Schopnost pracovat v týmu a ochotu se neustále učit novým věcem
Flexibilní pracovní dobu, která vám umožní sladit práci s osobním životem
Přátelský kolektiv, kde každý táhne za jeden provaz a všichni si pomáháme
Individuální doba na zaškolení a neustálá podpora od kolegů
Příspěvek na penzijní připojištění
Dotovaná závodní strava (výběr až z 6 hlavních chodů)
Zvýhodněné mobilní tarify pro vás i vaši rodinu
Finanční odměna za odpracované roky
Firemní akce
4 týdny dovolené, po roce 5 týdnů
Odměna za doporučení zaměstnance
Vzdělávací kurzy a školení
Multisport karta pro aktivní odpočinek
V případě vašeho zájmu nám zašlete svůj životopis na E-mail. Budeme se na Vás těšit!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?