- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme odbornou/ého asistentku/asistenta oddělení sekretariát odboru kancelář úřadu.
Platová třída 10 (v rozmezí od 24 790,--Kč do 35 770,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč) dle ustanovení § 8 nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 7 000,-- Kč do 17 000,--Kč. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dohodou.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 466/2024.
Další požadavky: dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, pečlivost, psychická odolnost, časová flexibilita.
Hlavní náplň práce: zajištění ucelené agendy uvolněných členů ZMČ, vedení spisové služby, organizace jednání (příprava podkladů), příprava materiálů do RMČ a ZMČ, vyhotovování zápisů z jednání, porad atd.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo MultiSport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, služební telefon, zvýhodněné partnerské SIM, příspěvek na MHD.
Forma přihlášky: přihlášky včetně profesního životopisu a kopie dokladu nejvyššího dosaženého vzdělání zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 20. 6. 2025. V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení sekretariát odboru kancelář úřadu paní Bc. Marcelu Kosovou, tel:. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?