Asistent/asistentka místostarosty a kanceláře úřadu Městského úřadu Písek

Písek
20.130 – 29.520 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy
Náplň práce: – zabezpečení činností sekretariátu,
spisové a administrativní práce,
evidence právních a vnitřních předpisů města,
vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města,
zveřejňování smluv v registru smluv,
zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města,
plnění dalších úkolů dle pokynů 3. místostarosty a vedoucího odboru,
správa participativního rozpočtu města.
Místo výkonu práce: Písek
Doba výkonu práce: doba určitá
Předpokládaný nástup: 01.06.2024 nebo dle dohody
Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky)
Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky)

Požadavky:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • výborná znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
  • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič,
  • organizační a komunikační dovednosti,
  • schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
  • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
  • Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu:
  • Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek
  • nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 22.04.2024.
  • Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ.
  • Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – sekretariát“.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
LEIFHEIT s.r.o. | LEIFHEIT s.r.o. | Blatná Blatná
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran a politických hnutí | Úřad pro dohled nad… | Brno Brno
  • 18 230 – 27 420 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. června
Město Hartmanice | Město Hartmanice | Hartmanice, Klatovy Hartmanice, Klatovy
  • do 23 110 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. června
Město Hartmanice | Město Hartmanice | Hartmanice, Klatovy Hartmanice, Klatovy
  • do 23 110 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
Město Černovice | Město Černovice | Černovice, Pelhřimov Černovice, Pelhřimov
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 36 000 – 68 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
CAPTUS s.r.o. | CAPTUS s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. května

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT