- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Personalista HR Business Partner (A8605)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Do rychle rostoucí společnosti, která má šťávu a energii, hledáme aktivního a sympatického Personalistu - HR Business Partnera.
Chtěli byste se podílet na růstu ryze české společnosti, která se soustředí na poskytování kvalitních produktů a služeb?
Firma se úspěšně prosazuje v odvětví výroby automobilových komponentů a klade důraz na rozvoj svého lidského kapitálu.
Do závodu v Bakově u Mladé Boleslavi hledáme posilu, která zastřeší personální procesy.
Co tě čeká?
- Budeš mít na starosti celý životní cyklus zaměstnanců. Chceme být našim zaměstnancům na blízku a ty jsi ten/ ta, kdo se o ně postará.
- V moderních personálních a docházkových systémech budeš vést jejich přehlednou evidenci a dávat dohromady doklady v jejich osobních spisech.
- Budeš se zabývat i specifiky zaměstnávání cizinců a lidí se zdravotním postižením. Každý je důležitý a zaslouží si pozornost.
- Sledovat a kontrolovat termíny lékařských prohlídek a kurzů. Na nic nezapomenout, to je tvoje parketa!
- Když noví zaměstnanci přijdou, ty je seznámíš s našimi interními pravidly. Tvá přívětivost je klíčová!
- V moderním personálním informačním systému budeš pravidelně provádět kontrolu personálních údajů. Bezpečnost a přesnost jsou pro nás důležité.
- Spolupráce s manažery je důležitá pro správné využívání lidského kapitálu. Ty budeš tahounem v tomto procesu.
- Bez komunikace s mzdovou účtárnou by to nešlo! Budete tým, který udělá vše, aby vše bylo v pořádku.
- Kromě toho budeš zpracovávat různé reporty a statistiky podle potřeby. Tvá analytická stránka se nám bude hodit!
- Budeš se také podílet na agenturním zaměstnávání a provádět audity. Pro nás je důležité mít veškerý přehled.
- Navíc se budeš starat o řízení svěřených částí projektů. Tvůj přínos bude mít dlouhodobý dopad.c
Požadujeme
- Zkušeností v oblasti personalistiky
- Znalost oblastí náboru, agenturního zaměstnávání, pracovních smluv a BOZP, přípravy podkladů pro mzdy výhodou
- Praxe z výroby výhodou
- Organizační schopnosti
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat vztahy s interními a externími partnery
- Schopnost řešit problémy a konfliktní situace
- Znalost právních předpisů týkajících se zaměstnaneckých vztahů
Nabízíme
- Mzda 35-50 tisíc Kč v závislosti na zkušenostech
- Bonusy a motivační ohodnocení podle výsledků jsou samozřejmostí.
- Moderní vybavení v podobě laptopu a telefonu budeš mít k dispozici.
- Stabilita a prosperita jsou naší značkou. Práce ve stabilní a rozvíjející se společnosti je věc, na kterou se můžeš spolehnout.
- Stravovací příspěvky, příspěvky na dovolenou a další benefitní programy jsou pro nás důležité.
- Profesionální růst a vzdělávání jsou pro nás cenné. Chceme, abys se stále rozvíjel(a) a šel(a) s dobou.
- Odměny za životní i pracovní výročí. Chceme, aby se ti u nás líbilo!
- Zvýhodněné mobilní tarify a sleva na dovolenou jsou další výhody, které ti přinášíme.
- Když budeš chtít pořídit nový vůz, naše sleva ti přijde vhod.
Zaujala Vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Rádi vás poznáme a zahájíme další kroky ve výběrovém procesu.
Víte o někom, kdo by mohl mít zájem? Sdílejte a dejte jim vědět :-)