- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do našeho malého týmu hledáme spolehlivé, komunikativní a přátelské kolegy na pozici Telefonní specialista vymáhání pohledávek.
Denní telefonická a emailová komunikace s klienty, kteří se dostali do problémů s úhradou svého závazku a následně pro ně najít vhodné řešení. Zpracování svěřené agendy. Administrativní činnost spojená s vymáháním pohledávek. To vše v interní databázi.
Člověka, kterého nevyvede z míry stresová situace, naopak, je pro něj výzvou
Aktivní a samostatnou osobnost
Týmového hráče s vlastním uvažováním
Praxe v oboru není podmínkou, ale výhodou
Příležitost pro absolventy bez praxe
Výborný hlasový a psaný projev
Ukončené středoškolské vzdělání maturitou
Čistý trestní rejstřík
Chuť se učit a dosahovat svých cílů
Znalost práce na PC (MS office)
Motivující systém ohodnocení – základní plat + bonusy odpovídající individuálnímu měsíčnímu výkonu
Nástup ihned
Spolupráci nejen na HPP = možnost vyššího výdělku
Pracovní doba 8:30 – 17:00
Volné víkendy a svátky
Výbornou dopravní dostupnost (kanceláře 5 minut od metra, vlakového nádraží)
Příjemné pracovní prostředí (nejsme open space ani klasické call centrum)
Přátelský kolektiv
Možnost stravovaní v budově
Neformální dress code
Zaměstnanecké akce
Smlouvu na HPP doba neurčitá
Čerstvá káva po celý den
Po roce týden dovolené navíc
Náborový příspěvek 8000 Kč
Odměnu za doporučení nového kandidáta až 8 000,– Kč
Možnost si přivést psa se sebou, tzv. pet friendly
Children friendly office
Výplata vždy včas na účtu, do 15.dne v měsíci
CreditPortal, a.s. společnost s licencí od ČNB jsme česká dynamická společnost, která od roku 2014 poskytuje nebankovní úvěry.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?