- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás čeká
Management manažerů úklidu
Vedení uklízecího týmu (vnitřní a venkovní úklid, zahradnická práce)
Personalistika – náborová činnost, motivace zaměstnanců
Plánování zakázek a jednotlivých prací
Kontakt s dodavateli
Příprava podkladů pro fakturaci
Komunikace s klientem, řešení požadavků
Nástup nejpozději v průběhu března
Praxe v oboru – minimálně tři roky
Praxe ve vedení lidí – minimálně tři roky
Trestní bezúhonnost
Samostatnost, pečlivost, flexibilita
Dobré komunikační schopnosti
Zázemí stabilní české společnosti s dlouhodobou tradicí na trhu
Získání zkušeností na zajímavé pozici
Mobilní telefon a notebook
Firemní automobil po zapracování
Firemní benefity
Kontakt
V případě zájmu odpovězte přes odpovědní formulář.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.