- 38 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme módní společnost, která již téměř 30 let působí v oděvním průmyslu. To vše díky skvělým týmům, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest! V současné době vlastníme 5 módních značek – Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Působíme v téměř 40ti zemích světa, naše prodejní síť se skládá z více než 1 700 prodejen a je neustále rozšiřována. Zároveň jsme hrdí na to, že zastáváme anti-korporátní politiku, diverzitu a flexibilní pracovní dobu.
V současné době vlastníme 5 módních značek – Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Naše produkty jsou dostupné v téměř 40 zemích světa - konkrétně Evropa, Africa a Asie. Síť prodejen tvoří víc než 1800 poboček, které zaměstnávají více jak 21.000 lidí po celém světe. Z toho 20 let působíme i v České republice. Dnes máme síť více jak 100 prodejen v ČR a zaměstnáváme zde přes 900 lidí. A neustále rosteme!
Náš oblíbený brand RESERVED potřebuje kolegyni nebo kolegu, který by si vzal pod svá křídla prodejny na Moravě. Tato pozice v sobě kloubí vášeň pro retail, módu, vedení a rozvoj lidí. Budou se Vám také hodit schopnosti a zkušenosti s organizaci práce na prodejně a určitě uplatníte svoje nápady na zlepšení image a prodejních výsledků v regionu.
■ budování stabilního, kompetentního a motivovaného prodejního týmu na prodejnách Reserved
■ péče o prodejny v rámci přiděleného regionu: poradenství, pomoc s organizaci práce, dohled na standardy
■ koordinace procesu při otvírání nových prodejen
■ sledování vysoké úrovně zákaznických služeb a standardů VM
■ posuzování a snaha o zlepšování prodejních výsledků v rámci přiděleného regionu
■ podpora spolupráce mezi prodejnami a ostatními odděleními LPP
■ přímá zodpovědnost a pravidelný reporting regionálnímu obchodnímu řediteli
■ prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
■ zkušenost s otevíráním nových prodejen bude velkou výhodou
■ flexibilitu a ochotu cestovat v rámci svěřeného regionu
■ komunikativní anglický jazyk využijete v komunikaci s nadřízenými
■ zkušenost s vedením týmů manažerů a jejich motivací
■ proaktivní přístup a zkušenosti při zavádění nových projektů
■ schopnost dobře a efektivně si organizovat svoji vlastní práci
■ řidičský průkaz
■ mzdu Vám nastavíme tak, aby byla férová a motivovala vás dělat dobrou práci s úsměvem
■ další dávka motivace může přijít po půl roce, kdy za dobré výsledky vyplácíme bonusy
■ slevy ve všech našich brandech budou nejen pro Vás, ale můžete se o ně podělit s kýmkoliv dalším
■ Sportujete? Potěší Vás tedy dotovaná karta Multisport
■ Ceny obědů nebudete tolik řešit, díky maximální výši stravenkového paušálu
■ K narozeninám se už teď můžete začít těšit na dárek od nás
■ Potrpíme si také na úsměvu, dobré náladě a týmu, který si pomáhá
■ Samozřejmostí je služební auto, notebook a telefon
■ Chceme, aby jste byli stále lepší, proto nabízíme vzdělávací aktivity včetně možnosti individuálních hodin angličtiny
■ Chcete víc relaxovat? My Vám nabídneme 5 dnů volna navíc
V případě zájmu prosím zašlete své CV. Budeme se těšit!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.