AP coordinator with French

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have financial background or experience? Are you a fast-learner who is not afraid of complex tasks?
Yes? Great!
We are looking for a suitable candidate for the world's largest international oil and gas company with SSC in Prague.

Your main responsibilities will be:

  • Responsible for maintenance of vendor records in ERP systems
  • Interacting with vendors and customers to obtain necessary information and documentation
  • Daily processing of requests in various ERP systems
  • Ensuring that vendor records are in compliance with company policies, government regulations, and accounting standards
  • Evaluating vendor management processes to increase efficiency and accuracy
  • Data analysis and reporting
  • Fraud and cyber security threat detection

Location: Prague 3 (metro station Flora)
Contract for one year
Working time: 40 hours/week

REQUIREMENTS:We are seeking enthusiastic candidates with:

  • active knowledge of English min. B2+
  • fluency in French, min. B2
  • analytical and logical thinking
  • accuracy or/and customer service mindset
  • experience from finance and administration
  • attention to detail

BENEFITS:* meal vouchers

  • 5 weeks of holidays/ year
  • above statutory illness plan
  • yearly bonus

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., JOBSTART s.r.o., Generální finanční ředitelství, XXXLutz, Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., LeasingTeam s.r.o., Centrum sociálních služeb Praha 2, HELICAR a.s., B2M.CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Tetracon Group s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Alerta s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., STARNET, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Louda Auto a.s., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CIAIS Retail, s.r.o., 2MM s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 2H Service s.r.o., FAnn Retail, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., GASPET spol. s r.o., eDO finance, a.s., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, DKV EURO SERVICE s.r.o., Policejní prezidium České republiky, 4Person v.o.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Solutum group s.r.o., STAEG, spol. s r.o., DAILY CONNECT s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Stavební bytové družstvo STAVEG, Randstad HR Solutions s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., CellCo, s.r.o., CentralWork s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., mBlue Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Obsluha lidí, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Automechanik / Automechanička, Mechanik / Mechanička, Kontrolor / Kontrolorka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Strašnice, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Slivenec, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Hloubětín, Praha, Braník, Praha, Třebonice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Chodov, Praha, Háje, Praha, Černý Most, Praha, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

policie security