Elektrikář/údržbář - Mělník

Obříství
45.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

mBlue Czech, s.r.o.

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou mít největší přínos pro týmy našich firemních klientů. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně. Propojujeme potřeby společností s potřebami zaměstnanců.

O nás

Pro stabilní českou společnost s tradicí od roku 1993, specialistku na výrobu výlisků z termoplastů, k jejímž klientům patří i Škoda Auto a.s., hledáme spolehlivého Elektrikáře/údržbáře s vyhláškou.

Náplň práce:

  • pravidelná údržba strojů a zařízení, péče o elektroinstalace
  • řešení běžných poruch a starost o hmotný majetek
  • vytváření plánu preventivních kontrol a revizí
  • koordinace servisních dodavatelů
  • úzká spolupráce s výrobou a kolegy z údržby

Co od Vás očekáváme:

  • vyučení nebo ÚSO v elektrotechnickém oboru
  • praxe: min. 2 roky při ÚSO / 5 let při vyučení
  • osvědčení dle Vyhlášky 50/1978 Sb., min. §6
  • orientace ve výkresové a technické dokumentaci
  • pokročilá práce s PC (Excel, Word, Outlook)
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilní zaměstnání ve firmě s dlouholetou tradicí
  • zajímavou a samostatnou práci s možností profesního růstu
  • zázemí přátelského kolektivu
  • zajímavé! platové ohodnocení a benefity, náborový příspěvěk!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

mBlue Czech, s.r.o.
Bucharova 2641/14
158 00 Praha

IČO: 24193119
Datová schránka: pv97675
Další informace:
GPS: 50.050486,14.355049,
S-JTSK: -748279.54 -1046281.90, RUIAN: 27695018

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.