- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste zkušený inženýr kvality a komunikujete v angličtině téměř na denní bázi? Máte zkušenosti s procesy a hledáte společnost, pro kterou Vás bude bavit pracovat? Pak jste našli, co hledáte.
Významná nadnárodní výrobní společnost hledá nového kolegu na pozici:
INŽENÝR KVALITY s AJ (okolo 50.000 Kč)
* řízení procesních neshod a správa a aktualizace řízené dokumentace
* denní kontrola a uvolňování sterilizačních dokumentů
* řízení dodavatelů
* kooperace se zákazníky, poskytování podpory v rámci kvality
* interní a externí audity
* 13485, ISO 11135, základní povědomí ISO 9001
* zlepšování procesů – FMEA, kontrolní plány, 5S, Lean
* reporting
* VŠ/SŠ vzdělání
* prokazatelnou víceletou praxi v kvalitě (automotive, strojírenství nebo zdravotnické prostředky)
* anglický jazyk - schopnost komunikovat napříč celou společností (telefonicky, emailem i osobně)
* znalost norem a nástrojů kvality
* preciznost, organizační schopnosti, smysl pro detail a proaktivní přístup
* práci v příjemném kolektivu v nadnárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem + roční bonus
* vzdělávací kurzy a možnost kariérního růstu
* 25 dní dovolené
* příspěvek na PP
* stravenky
* možnost nástupu dle domluvy
* místo pracoviště: 30 km západně od Brna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?