Projektový manažer/ka - Možnost služebního auta
- Praha
- Formet, s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Městská část Praha 3
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Praha Žižkov, Praha |
Firma | Městská část Praha 3 |
Kategorie | Stavebnictví a realitní služby, Státní správa a samospráva, Vedoucí pracovník / pracovnice |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 35.000 – 65.000 Kč |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Městská část Praha 3, Úřad městské části – územně samosprávný celek
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem městské části vyhlašuje dne 7. 7. 2022 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
vedoucí/vedoucího oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (tarifní plat v rozmezí od 22 980,--Kč až 33 790,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 33 790,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)
Další požadavky:
požadované vzdělání:
a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru,
b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo
c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví.
požadované znalosti:
dobrá znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a prováděcích vyhlášek
požadovaná praxe
praxe v oboru stavebnictví výhodou
další dovednosti, schopnosti
dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost komunikace s občany, znalost práce na PC
Hlavní náplň práce:
posuzování projektové a jiné dokumentace staveb, výkon státní správy na úseku stavebního řádu, výkon státního dozoru ve věcech stavebního řádu, vydávání rozhodnutí o odstranění stavby, dodatečném povolení stavby, kolaudace, sankce včetně poradenské činnosti atd.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení OV“
Nabídky zasílejte nejpozději do 27. 7. 2022 – prodloužení lhůty viz. níže. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Tajemník Úřadu městské části rozhodl o prodloužení lhůty přihlášek k výběrovému řízení na pozici vedoucí/vedoucího oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby, a to do 4. 8. 2022 včetně.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Ing. Bc. Rudolf Zahradník
tajemník Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Sezónní práce nejsou jen pro studenty nebo nezaměstnané, zajímavě si můžete přivydělat i při svém zaměstnání. Podíváme se na nabídky sezónních prací v Česku i v zahraničí.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje