Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic

Olomouc
do 26.600 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání návrhů na řešení majetkoprávních a vlastnických vztahů s majiteli dotčených nemovitostí, koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání zadávacích podmínek pro výběr zhotovitele stavby, koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, dozorování průběhu realizace staveb, přebírání prací, organizace přejímacího řízení staveb, zajišťování kolaudace staveb, účetní aktivace staveb, zpracovávání závěrečného vyhodnocení staveb, archivace staveb, zajišťování reklamačních řízení
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: stavební výhodou
  • znalosti oboru: technická erudice, stavební rozpočtování a ekonomika staveb, stavební zákon a zákony související, zákon o pozemních komunikacích, zákon o krajích.
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • další požadované dovednosti:
  • uživatelská znalost PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na Odboru investic Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
  • Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Personální útvar
  • Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 18. 11. 2024 do 12:00 hodin.
  • kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Petr Dlabal, telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
  • Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
  • Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
  • Předpoklady:
  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost
  • Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
  • V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
  • K přihlášce připojte:
  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
  • Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete: www.olkraj.cz

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
PACAPE s.r.o. | PACAPE s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 23 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Jaroslav Hušek | Jaroslav Hušek | Hradec Králové Hradec Králové
  • 38 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Jaroslav Hušek | Jaroslav Hušek | Hradec Králové Hradec Králové
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Agroslužby CZ, a.s. | Agroslužby CZ, a.s. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
VALC, s.r.o. | VALC, s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Základní škola, Hradec Králové, tř. SNP 694 | Základní škola, Hradec… | Hradec Králové Hradec Králové
  • 24 930 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
ELSA´S TEXTILE s.r.o. | ELSA´S TEXTILE s.r.o. | Rousínov Rousínov
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Mateřská škola Bučovice, příspěvková organizace | Mateřská škola Bučovice,… | Bučovice Bučovice
  • 19 000 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
JK-PoVr, s.r.o. | JK-PoVr, s.r.o. | Habrovany, Vyškov Habrovany, Vyškov
  • do 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Základní škola Bučovice 710, příspěvková organizace | Základní škola Bučovice 710,… | Bučovice Bučovice
  • do 18 900 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
LAZAM CZ s.r.o. | LAZAM CZ s.r.o. | Drnovice, Vyškov Drnovice, Vyškov
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Hotelová škola a Obchodní akademie Havířov s.r.o. | Hotelová škola a Obchodní… | Havířov Havířov
  • 32 820 – 42 780 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 50 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
BLAUKOM CZ s.r.o. | BLAUKOM CZ s.r.o. | Jevíčko Jevíčko
  • 21 300 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
Qt expres plus s.r.o. | Qt expres plus s.r.o. | Moravská Třebová Moravská Třebová
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. října
BLAUKOM CZ s.r.o. | BLAUKOM CZ s.r.o. | Jevíčko Jevíčko
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. října
MILT s.r.o. | MILT s.r.o. | Popůvky, Brno-venkov Popůvky, Brno-venkov
  • do 19 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. října
GWA personnel s.r.o. | GWA personnel s.r.o. | Rajhrad Rajhrad
  • do 18 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. října
ČSAD Tišnov, spol. s r.o. | ČSAD Tišnov, spol. s r.o. | Tišnov Tišnov
  • do 25 560 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. října
1ku1 s.r.o. | 1ku1 s.r.o. | Liberec Liberec
  • 37 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Modivo Czech, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Celá ČR, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou