- Plný úvazek
O nás
Jsme česká firma zaměřená na výživu hospodářských zvířat, poskytující poradenský servis a široký sortiment produktů. Hledáme kolegu/kolegyni na 24 hodin týdně pro objednávky zákazníků a administrativní podporu kanceláře v Praze 10. Uvedená mzda odpovídá 100% úvazku.
Náplň práce:
- Budete mít na starost objednávky zákazníků, komunikaci se zákazníky, dodavateli a obchodníky, zpracování objednávek do systému Pohoda – ve spolupráci s kolegyní, zastupování v době dovolených / nepřítomnosti.
- Běžná administrativní činnost a podpora týmu – docházka, vyúčtování služebních cest, vedení pokladny za drobné výdaje, zajištění potřeb pro kancelář, a další.
- Spoluorganizace marketingových akcí – výstavy, veletrhy, prezentační akce.
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené SŠ vzdělání.
- Znalost programů MS Office.
- Příjemné vystupování, komunikační schopnosti a schopnost pracovat v týmu.
- Samostatnost a efektivní organizaci vlastní práce.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní české společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí a spolupráci v týmu dlouholetých kolegů.
- Zaškolení, podpora zkušenějších kolegů.
- Kurzy angličtiny v kanceláři.
- 4 týdny dovolené, sick-days.
- Stravenkový paušál.
- Dobrou dopravní dostupnost.
- Možnost občasné práce z domova.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti