- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Nabídky zasílejte pouze na e-mailovou adresu: e-mail přes
Baví vás řízení? Chtěl byste se starat o vozový park a zajišťovat plynulý chod provozu? Láká vás práce v mladém kolektivu? Sháníte brigádu, práci při škole, poloviční úvazek či hlavní pracovní poměr? Pak jste právě vy ideální kandidát na naši pozici.
Do našeho týmu přijmeme pracovníka na pozici řidič s angličtinou (mírně pokročilá úroveň).
Vaší hlavní náplní bude přistavovat a vyzvedávat vozy od našich klientů, naučíte se celý proces pronajímání vozů a vše také zpracujete po administrativní stránce (smlouvy se evidují elektronicky i papírově, proto je nutná znalost PC).
Součástí pracovní náplně je také organizace chodu pobočky spolu s ostatními kolegy se staráte o plynulé zajištění provozu a organizujete jednotlivé pronájmy a logistiku s tím spojenou.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
" Požadujeme, abyste měl velmi dobré řidičské zkušenosti a zvládal základní administrativní úkony, byl bezúhonný a časově flexibilní, organizační schopnosti, zvládaní stresových situací a umět řešit nestandardní situace, proklientský přístup.
" Anglický jazyk minimálně na mírně pokročilé úrovni (základní komunikace s klienty).
Co vám můžeme nabídnout
" hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
" možnost čtvrtletních prémií a bonusů
" služební notebook
" firemní oblečení
" služební telefon včetně LTE dat
" flexibilní pracovní dobu uzpůsobenou vašim potřebám
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na vaši reakci, tým Czechocar
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?