- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme společnost Asistel s.r.o. a našim cílem je co nejlépe provozovat několik partnerských poboček T-Mobile po celé České Republice a tím získávat co nejvíce spokojených zákazníků, kteří se k nám budou rádi vracet a v ideálních případech nás ještě doporučí své rodině a kamarádům, aby i oni přišli řešit svoje požadavky na naše pobočky. To, že provozujeme několik poboček po republice je výsledkem toho, že jsme jeden z nejúspěšnějích partnerů společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a víme, že je to zásluha každého zaměstnance u nás ve firmě, jelikož všichni táhneme za jeden provaz, pomáháme si, podporujeme se, motivujeme se, přejeme si úspěch a také se rádi setkáváme na firemních akcích.
Po podepsání pracovní smlouvy Vás bude čekat měsíční školení, kde se dozvíte vše o službách T-Mobile, naučíte se pracovat s našimi systémy a budete zainteresováni do prodejních dovedností, které budete potřebovat na prodejně.
Po měsíčním školení už budete stabilním členem prodejního týmu na pobočce. Každému je jasné, že budete hlavně ze začátku potřebovat podporu, která se Vám dostane od manažera prodejny a všech kolegů.
Každý den začnete ranním briefem a namotivováním se k tomu, aby se udělal co nejlepší výsledek, takže si řeknete jak na to půjdete a pak už budete čekat na zákazníky.
Vašim úkolem bude zjistit od zákazníka veškeré informace o telekomunikačních službách (které má u nás, u konkurence a i o těch, které ještě nemá) a to opravdu do detailu, aby jste pak mohli udělat nabídku na míru, kterou zákazníkovi představíte a cílem bude, aby jste mu ji prodali, ale zároveň budete pracovat tak, aby byl zákazník vždy maximálně spokojený. Samozřejmně prodej zařízení a příslušenství na něj bude také Vaše práce.
Musíte počítat i s tím, že se budete podílet na chodu prodejny, řešit reklamace a dělat lehkou administrativu.
Od úspěšných prodejců očekáváme touhu být úspěšný v každém obchodním případě, k čemuž pomůže aktivní přístup, energie na rozdávání, obchodní důch, dobrý tah na branku, férovost, individuální přístup ke každému zákazníkovi a cílevědomost.
Velmi důležitá je pro nás také týmovost, přátelský přístup a chtít táhnout za jeden provaz.
A jelikož se jedná o aktivní prodej, tak je potřeba mít na paměti, že budete aktivně nabízet na základě zjištěných informací, takže nebát se mluvit, pokládat otázky zákazníkům a touhu prodat musíte mít prostě v sobě.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.